Cel: Unikalny serwis internetowy – merytoryczna przestrzeń, w której klient czuje się jak u siebie w domu.
Gracze: NXT, prawdopodobnie najlepsza agencja marketingowa na Śląsku oraz EUROCOLOR, wiodący producent okien i drzwi w Polsce.
Działanie: przygotowanie graficznej i merytorycznej koncepcji serwisu wraz z realizacją
Zgodnie ze strategią marketingową skoncentrowaliśmy się na emocjach dających poczucie spokoju przy dokonywaniu wyborów. Dzięki stonowanej kolorystyce, przejrzystości i łatwości w nawigacji użytkownik serwisu doświadcza pozytywnych skojarzeń. Strona prezentuje EUROCOLOR jako markę dbającą o wartości ponadczasowe, stawiającą człowieka w centrum uwagi i robiącą to w sposób profesjonalny. Projektując stronę internetową nie zapomnieliśmy o User Experience. Umieszczenie pasa nawigacji po prawej stronie sprawia, że poruszanie się po stronie jest przyjemne i wygodne. Nowy serwis EUROCOLOR, adresowany do klientów indywidualnych oraz biznesowych, to witryna z sercem.
Wynik: Funkcjonalny i nowoczesny serwis internetowy firmy EUROCOLOR.
Eurocolor WWW 2 from NXT on Vimeo.